na
TEST
2.Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie przez zamawiającego aktualnego adresu zamieszkania oraz telefonu. Zbierane przez Muzeum dane osobowe służą wyłącznie do realizacji zamówień. Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do klienta pytania z prośbą o ocenę działania sklepu.
3.Ceny podane są cenami detalicznymi brutto (z VAT).
Dokonanie płatności na konto Muzeum Warmii i Mazur:
BOŚ Bank O Olsztyn
75 1540 1072 2107 5013 1081 0016
§ za zaliczeniem pocztowym (tylko na terenie Polski)
Za przesyłkę płaci się przy odbiorze u listonosza (urzędzie pocztowym).
4.Nazwy producentów i ich znaki firmowe należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach księgarni wyłącznie w celach informacyjnych.
5.Zamówienie przesyłane poczta elektroniczną zostanie potwierdzone także za pośrednictwem poczty elektronicznej
6.ZWROT
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000
O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w księgarni Muzeum na stronie www.muzeum.olsztyn.pl bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Muzeum gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Płyty CD muszą być zwracane w nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
7.CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Czas realizacji zamówienia to czas na skompletowanie, zapakowanie i dostarczenie do firmy pocztowej i czasu potrzebnego firmie pocztowej lub kurierskiej na dostarczenie przesyłki. Wysyłka zamówień realizowana jest:
Poczta Polska: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 13.30 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
REKLAMACJA
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Muzeum. Muzeum nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca przelewem na wskazane konto, natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon/fakturę zakupu towaru. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu .
8.W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki od doręczyciela (z przyczyn od doręczyciela niezależnych), przesyłka zostanie zwrócona do sklepu a Klient będzie domagał się jej ponownego wysłania, sklep będzie miał prawo doliczyć do wartości przesyłki opłatę dodatkową.
9.Zwrot pieniędzy przelanych przez Klienta na konto sklepu może być dokonany tylko przelewem bankowym na podany przez Klienta rachunek bankowy. Zwrot przekazem pocztowym jest w zasadzie niemożliwy, w absolutnie wyjątkowych sytuacjach jeśli dokonanie zwrotu na konto bankowe nie jest możliwe sklep zwraca pieniądze za pośrednictwem przekazu pocztowego pobierając w takim przypadku kwotę 10 zł na poczet kosztów zwrotu.
10. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie przez sklep Muzeum danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
11. Złożenie zamówienia w naszej księgarni jest jednoznaczne z akceptacją w/w warunków sprzedaży.
2.Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie przez zamawiającego aktualnego adresu zamieszkania oraz telefonu. Zbierane przez Muzeum dane osobowe służą wyłącznie do realizacji zamówień. Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do klienta pytania z prośbą o ocenę działania sklepu.
3.Ceny podane są cenami detalicznymi brutto (z VAT).
Dokonanie płatności na konto Muzeum Warmii i Mazur:
BOŚ Bank O Olsztyn
75 1540 1072 2107 5013 1081 0016
§ za zaliczeniem pocztowym (tylko na terenie Polski)
Za przesyłkę płaci się przy odbiorze u listonosza (urzędzie pocztowym).
4.Nazwy producentów i ich znaki firmowe należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach księgarni wyłącznie w celach informacyjnych.
5.Zamówienie przesyłane poczta elektroniczną zostanie potwierdzone także za pośrednictwem poczty elektronicznej
6.ZWROT
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000

7.CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Czas realizacji zamówienia to czas na skompletowanie, zapakowanie i dostarczenie do firmy pocztowej i czasu potrzebnego firmie pocztowej lub kurierskiej na dostarczenie przesyłki. Wysyłka zamówień realizowana jest:
Poczta Polska: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 13.30 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
REKLAMACJA
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres: Muzeum. Muzeum nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca przelewem na wskazane konto, natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon/fakturę zakupu towaru. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu .
8.W przypadku, gdy Klient nie odbierze przesyłki od doręczyciela (z przyczyn od doręczyciela niezależnych), przesyłka zostanie zwrócona do sklepu a Klient będzie domagał się jej ponownego wysłania, sklep będzie miał prawo doliczyć do wartości przesyłki opłatę dodatkową.
9.Zwrot pieniędzy przelanych przez Klienta na konto sklepu może być dokonany tylko przelewem bankowym na podany przez Klienta rachunek bankowy. Zwrot przekazem pocztowym jest w zasadzie niemożliwy, w absolutnie wyjątkowych sytuacjach jeśli dokonanie zwrotu na konto bankowe nie jest możliwe sklep zwraca pieniądze za pośrednictwem przekazu pocztowego pobierając w takim przypadku kwotę 10 zł na poczet kosztów zwrotu.
10. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie przez sklep Muzeum danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
11. Złożenie zamówienia w naszej księgarni jest jednoznaczne z akceptacją w/w warunków sprzedaży.